ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

« آخرین جملات افراد مختلف در هنگام مرگ» (طنز)

 آخرین کلمات یک الکتریسین : خوب حالا روشنش کن…
آخرین کلمات یک انسان عصر حجر: فکر می‌کنی توی این غارچیه؟
آخرین کلمات یک بند‌باز: نمی‌دونم چرا چشمام سیاهی میره…
آخرین کلمات یک بیمار: مطمئنید که این آمپول بی‌خطره؟
آخرین کلمات یک پلیس: شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره
آخرین کلمات یک جلاد: ای بابا، باز تیغهء گیوتین گیرکرد…
آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون: این نوع مار رو می‌‌شناسم،سمی نیست…
آخرین کلمات یک چترباز: پس چترم کو؟
آخرین کلمات یک خبرنگار: بله، سیل داره به طرفمون میاد…
آخرین کلمات یک داور فوتبال: نه‌خیر آفساید نبود!
آخرین کلمات یک دربان: مگه از روی نعش من رد بشی…
آخرین کلمات یک دیوانه: من یه پرنده‌ام!
آخرین کلمات یک غواص: نه این طرفها کوسه وجود نداره…
آخرین کلمات یک فضانورد : برای یک ربع دیگه هوا دارم…
آخرین کلمات یک قصاب: اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم…
آخرین کلمات یک گروگان: من که می‌دونم تو عرضهء شلیک کردن نداری…
آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه: این آزمایش کاملاً بی‌خطره…
آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن ------: این سیم آخری رو که قطعکنم تمومه…
آخرین کلمات یک معلم رانندگی: نگه دار! چراغ قرمزه!
آخرین کلمات یک ملوان:من چه می‌دانستم که باید شنا بلدباشم؟
آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی: من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم…
آخرین کلمات یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجک: گفتی تاچند بشمرم؟
آخرین کلمات یک خلبان: ببینم چرخ‌ها باز شدند یا نه؟

نظرات 4 + ارسال نظر

HANNAN$$$$$THE APEX PREDATOR)))) 1390,05,17 ساعت 20:44

[S023:]
جواب
این مسخره بازی ها چیه؟؟؟؟درست حرف بزنین دیگه

HANNAN$$$$$THE APEX PREDATOR)))) 1390,05,17 ساعت 20:58

چه عجب بالاخره یک مطلب گذاشتین.دست ارین درد نکنه.
جواب

$$MONEY HELP ME$$ 1390,05,18 ساعت 19:33

سلام من تازه با این سایتتون اشنا شدم.اگه میشه مطلب برای دانلود بیشتر بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد