ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

فقط محض خنده و شادی !!



رفیقم 2 تا دوست دختر داره اسمِ یکیشون پرستوئه؛ اسمِ اون یکی شیرین!

میخواست به پرستو اس ام اس بده نوشت:

"پرستوی من حالت چطوره؟؟" ولی اشتباهی فرستاد واسه شیرین!

اونوقت مارو میگی بجای این رفیقمون جفت کردیم !

اصلا پاپیون شد زیر گلومون! گفتیم الان یک بزن و بکشی میشه بیا و ببین!

شیرین زنگ زد به دوستم با حالت شـــــــاکی گفت:

خجالت نمیکش خیانتکارِ عوضی !؟ واقعا که خیلی آشغالی!

این رفیق ما هم با کمـــــــال خونسردی گفت:

تو لیاقت نداری من لوست کنم نازت کنم!

خلایق هرچه لایق! داشتم لوست میکردم بهت گفتم پرستوی من!

لیاقت نداری دیگه، واست متاسفم!

زااارت گوشیو قطع کرد !

حالا هی دختره زنگ میزد میگفت ببخشید! این محل نمیذاشت!

من فقط میخواستم از همین تریبون اعلام کنم:

سگ تو اون اعتماد به نفست در مواقع بحرانی و کنترل بحرانت..!



این خوبیه اسم دختراست دیگه.. قدرت مانور رو زیاد می کنه

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 1391,04,02 ساعت 08:43

اورررررررررررن
به نکته ظریفی اشاره کردی

آرین : دوس داری ؟

مطالب 1391,04,02 ساعت 21:04

khodaye kheyly be dad adam mirese
baraye adamaye ke dost darn

اه!
خوب اگه اطلاعات بیشتر می خوای اینکازه میشناسم !!
دانیال =

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد